Obsah

Odber magazínu

Správa budov s legislatívnym a praktickým zameraním

Občianske združenie Pre náš dom Vás pozýva na 3. ročník úspešného seminára, zameraného na praktické skúsenosti problematiky správy budov.

http://www.prenasdom.sk/images/pozvanky/pozvanka.png

DÁTUM A MIESTO KONANIA

08.06.2016, od 9:00 – 14:00 hod., registrácia od 8:30 hod.
Hotel Grand, Palackého 3477, 911 01 Trenčín (mapa)

09.06.2016, od 9:00 – 14:00 hod., registrácia od 8:30 hod.
Agroinštitút Nitra, Akademická 4, 949 01 04 Nitra (mapa)

15.06.2016, od 9:00 – 14:00 hod., registrácia od 8:30 hod.
Hotel Color, Pri Starom mýte 1, 831 04 Bratislava (mapa)

16.06.2016, od 9:00 – 14:00 hod., registrácia od 8:30 hod.
Košice - miesto konania bude upresnené

CIEĽOM              

Hlavným cieľom seminára je oboznámiť účastníkov predovšetkým o:

  • Nariadení vlády o výťahoch – ako sa menia povinnosti prevádzkovateľov výťahov, resp. vlastníkov.
  • Ako správne zrealizovať výberové konanie, aké má časti, čo všetko musíme žiadať od výťahárskej firmy a tiež aké kritériá je nutné stanoviť pre správny výber.
  • Hospodárenie s finančnými prostriedkami a k nim prislúchajúce povinnosti.
  • Rozdiel účtovania spoločenstiev v správe spoločenstva a pri mandátnom zastúpení.
  • Diskusia na aktuálne témy, možnosť výmeny skúseností s ostatnými účastníkmi.

URČENÉ PRE

  • zástupcov spoločenstiev vlastníkov bytov,
  • zástupcov výboru samospráv,
  • vlastníkov bytov a nebytových priestorov,
  • správcovské organizácie,
  • bytové a stavebné bytové družstvá,
  • mestské bytové podniky,
  • obce
  • a pre záujemcov o problematiky bývania.

PREDNÁŠAJÚCI

  • Ing. Marta Pelikánová, DOModern, spol. s r. o., konateľ správcovskej spoločnosti, certifikovaný manažér správy budov s dlhoročnými skúsenosťami v odbore.
  • Jaroslav Gonda, Majes a.s., odborník v oblasti výťahov a zdvíhacích zariadení.
  • Ing. Petr Němec, Pre náš dom, o. z., špecialista v oblasti komunikácií, zakladateľ občianskych združení Pre náš dom na Slovensku a Pro náš dům v Českej republike.

PROGRAM

09:00 - 11:00 BLOK

HOSPODÁRENIE S FINANČNÝMI PROSTRIEDKAMI

    • finančné prostriedky, rozpočet a stanovenie záloh, rozúčtovanie nákladov, správa o hospodárení.

 ZÁKLADNÉ ASPEKTY ÚČTOVNÍCTVA

    • povinnosť viesť účtovníctvo a zodpovednosť za jeho vedenie, základné účtovné predpisy, základné povinnosti z pohľadu zákona o účtovníctve a zákon o dani z príjmov,
    • diskusia.
 11:00 - 13:00 BLOK II.

OPTIMÁLNY VÝBER DODÁVATEĽA VÝŤAHU

    • legislatívne požiadavky (NOVÉ nariadenie vlády č. 235/2015 Z. z.),
    • dôvody výmeny či modernizácie výťahu,
    • vyhodnotenie a výber dodávateľa (riziká nesprávneho výberu),
    • pri výbere nezabudnúť na servis, prevádzku a údržbu,
    • diskusia.
13:00 - 14:00 BLOK III.

ZATEPLENÍM A VÝMENOU OKIEN NAŠA PRÁCA NEKONČÍ

    • pravidelná kontrola, správa a servis konštrukcií a technických častí bytového domu,
    • činnosti, ktoré vyplývajú z právnych predpisov a nielen z nich.

POKYNY A INFORMÁCIE PRE UCHÁDZAČOV

  • Jednotlivý záujemci o seminár sa prihlásia prostredníctvom prihlasovacieho formulára. Po vyplnení a odoslaní povinných údajov, budú doručené prostredníctvom e-mailu platobné údaje, ktoré je možné úhradiť bankovým prevodom na účet Združenia.

 

Registrujte sa prosím:  PRIHLASOVACÍ FORMULÁR

 

  • Prihlášky zasielajte priebežne, najneskôr však do 6. júna 2016.
  • Počet miest je limitovaný!

CENA ZA SEMINÁR

 

KONTAKTNÁ OSOBA    

Ing. Martina Weberová, tel.: 0911 825 318, e-mail:  martina.weberova@prenasdom.sk