Správa budov s legislatívnym a praktickým zameraním
Občianske združenie Pre náš dom Vás pozýva na 3. ročník úspešného seminára, zameraného na praktické skúsenosti problematiky správy budov.
DÁTUM A MIESTO KONANIA
08.06.2016, od 9:00 – 14:00 hod., registrácia od 8:30 hod.
Hotel Grand, Palackého 3477, 911 01 Trenčín (mapa)
09.06.2016, od 9:00 – 14:00 hod., registrácia od 8:30 hod.
Agroinštitút Nitra, Akademická 4, 949 01 04 Nitra (mapa)
15.06.2016, od 9:00 – 14:00 hod., registrácia od 8:30 hod.
Hotel Color, Pri Starom mýte 1, 831 04 Bratislava (mapa)
16.06.2016, od 9:00 – 14:00 hod., registrácia od 8:30 hod.
Košice - miesto konania bude upresnené
CIEĽOM
Hlavným cieľom seminára je oboznámiť účastníkov predovšetkým o:
- Nariadení vlády o výťahoch – ako sa menia povinnosti prevádzkovateľov výťahov, resp. vlastníkov.
- Ako správne zrealizovať výberové konanie, aké má časti, čo všetko musíme žiadať od výťahárskej firmy a tiež aké kritériá je nutné stanoviť pre správny výber.
- Hospodárenie s finančnými prostriedkami a k nim prislúchajúce povinnosti.
- Rozdiel účtovania spoločenstiev v správe spoločenstva a pri mandátnom zastúpení.
- Diskusia na aktuálne témy, možnosť výmeny skúseností s ostatnými účastníkmi.
URČENÉ PRE
- zástupcov spoločenstiev vlastníkov bytov,
- zástupcov výboru samospráv,
- vlastníkov bytov a nebytových priestorov,
- správcovské organizácie,
- bytové a stavebné bytové družstvá,
- mestské bytové podniky,
- obce
- a pre záujemcov o problematiky bývania.
PREDNÁŠAJÚCI
- Ing. Marta Pelikánová, DOModern, spol. s r. o., konateľ správcovskej spoločnosti, certifikovaný manažér správy budov s dlhoročnými skúsenosťami v odbore.
- Jaroslav Gonda, Majes a.s., odborník v oblasti výťahov a zdvíhacích zariadení.
- Ing. Petr Němec, Pre náš dom, o. z., špecialista v oblasti komunikácií, zakladateľ občianskych združení Pre náš dom na Slovensku a Pro náš dům v Českej republike.
PROGRAM
09:00 - 11:00 BLOK
HOSPODÁRENIE S FINANČNÝMI PROSTRIEDKAMI
-
- finančné prostriedky, rozpočet a stanovenie záloh, rozúčtovanie nákladov, správa o hospodárení.
ZÁKLADNÉ ASPEKTY ÚČTOVNÍCTVA
-
- povinnosť viesť účtovníctvo a zodpovednosť za jeho vedenie, základné účtovné predpisy, základné povinnosti z pohľadu zákona o účtovníctve a zákon o dani z príjmov,
- diskusia.
11:00 - 13:00 BLOK II.
OPTIMÁLNY VÝBER DODÁVATEĽA VÝŤAHU
-
- legislatívne požiadavky (NOVÉ nariadenie vlády č. 235/2015 Z. z.),
- dôvody výmeny či modernizácie výťahu,
- vyhodnotenie a výber dodávateľa (riziká nesprávneho výberu),
- pri výbere nezabudnúť na servis, prevádzku a údržbu,
- diskusia.
13:00 - 14:00 BLOK III.
ZATEPLENÍM A VÝMENOU OKIEN NAŠA PRÁCA NEKONČÍ
-
- pravidelná kontrola, správa a servis konštrukcií a technických častí bytového domu,
- činnosti, ktoré vyplývajú z právnych predpisov a nielen z nich.
POKYNY A INFORMÁCIE PRE UCHÁDZAČOV
- Jednotlivý záujemci o seminár sa prihlásia prostredníctvom prihlasovacieho formulára. Po vyplnení a odoslaní povinných údajov, budú doručené prostredníctvom e-mailu platobné údaje, ktoré je možné úhradiť bankovým prevodom na účet Združenia.
Registrujte sa prosím: PRIHLASOVACÍ FORMULÁR
- Prihlášky zasielajte priebežne, najneskôr však do 6. júna 2016.
- Počet miest je limitovaný!
CENA ZA SEMINÁR
- 59,00€ pri prihlásení 1 osoby
- 49,00€ pri prihlásení 2 a viac osôb súčasne
- 39,00€ pridružený člen občianskeho združenia Pre náš dom
KONTAKTNÁ OSOBA
Ing. Martina Weberová, tel.: 0911 825 318, e-mail: martina.weberova@prenasdom.sk